[Wikipl-l] pytanie zasadnicze co do dzialania wiki...

selena kovalusie w go2.pl
Nie, 14 Lis 2004, 14:43:09 UTC

admin w ctn.pl napisał(a):
> Witam,
>
> Moje pytanie jest mozliwe ze bardzo podstawowe, nie mniej jednak
> chcialbym byc pewny.
>
> Czy naprawde edycje moze przeprowadzac kazdy ?
> A co jesli znajdzie sie jakis kretyn i postara sie zniszczyc dorobek
> wszystkich ludzi ? jak to jest zarzadzane ? i czy jest wogole ?
> Staralem sie doczytac ale jakos nie moge znalezc odpowiedzi na te
> pytania. Wiem za kasowac strony moze tylko administrator, ale
> modyfikowac o ile dobrze rozumiem moze kazdy.
> Zatem czy jakis idiota/wandal moze ot tak wywalic sobie wszystko badz
> [...]
Edytować NAPRAWDĘ może każdy. Każdą edycję można cofnąć - jakoś sobie na
razie radzimy z wandalami. Wszystkie strony mają swoją historię edycji i
zawsze można powrócić do wersji sprzed wandalizmu; zresztą na razie nie
było jakichś zmasowanych ataków.
Pozdrawiam,
Selena