[Wikipl-l] pytanie zasadnicze co do dzialania wiki...

admin w ctn.pl admin w ctn.pl
Nie, 14 Lis 2004, 14:42:25 UTC

Witam,

Moje pytanie jest mozliwe ze bardzo podstawowe, nie mniej jednak
chcialbym byc pewny.

Czy naprawde edycje moze przeprowadzac kazdy ?
A co jesli znajdzie sie jakis kretyn i postara sie zniszczyc dorobek
wszystkich ludzi ? jak to jest zarzadzane ? i czy jest wogole ?
Staralem sie doczytac ale jakos nie moge znalezc odpowiedzi na te
pytania. Wiem za kasowac strony moze tylko administrator, ale
modyfikowac o ile dobrze rozumiem moze kazdy.
Zatem czy jakis idiota/wandal moze ot tak wywalic sobie wszystko badz
pouszkadzac teksty ?

--
 Pozdrawiam serdecznie i licze na pomoc,
 Marcin.