[Wikipl-l] Re: Wikiteksty

Nuntaro nuntaro w o2.pl
Nie, 14 Lis 2004, 13:07:45 UTC

Hmm... mam jakiś problem bo funkca "odpowiedz" nie powoduje wyświetlenia
treści na którą odpowiadam. Nie wiem co się stało...
Ale chyba wiadomo jak od dłuższego czasu temat się rozwija ;)

Skoro "Wikimediateka" wydaje się być przydługa to czemu nie "Wikiteka"? W
końcu drugi człon wystarczająco identyfikuje coś o takiej nazwie jako
"zbiór".

Bio-Wiki (bo chyba pisownia powinna być analogiczna do Meta-) to, jak
sądzę, dobry pomysł - pozostaje (ewentualnie) kwestia przekonania reszty
świata ;)

Nuntaro