[Wikipl-l] disambigi

Tomasz Wegrzanowski taw w users.sf.net
Pią, 12 Lis 2004, 10:35:53 UTC

On Fri, Nov 12, 2004 at 01:08:33AM +0100, Gemma wrote:
> From: "Marcin Sochacki" <wanted w gnu.univ.gda.pl>
>
> Są bezsporne, jak DTP (popularna gałąź wiedzy vice alternatywny skrót
> choroby), albo żagiel (99% kojarzy z ożaglowaniem).

Jak już mówiłem - dla mine biblioteka to zbiór procedur, Opera to przeglądarka www,
a drzewo to acykliczny graf. Te kryteria nie są wcale bezsporne, są wyjątkowo
konfliktowe pomiędzy różnymi gałęziami wiedzy.

A skróty należy rozwijać w tytułach, przynajmniej tych konfliktów się uniknie
(i dać ujednoznacznienie pod DTP, nie przekierowanie).