[Wikipl-l] Re: jak to się wrzuca?

Daniel Miłaczewski dm w mikrobit.pl
Wto, 9 Lis 2004, 07:42:20 UTC

  Użytkownik "Gemma"  napisał:
  >Ja chcę wrzucić zdjęcia swojego autorstwa, albo za zgodą
zainteresowanych, i
  >napisać o tym. Chcę uzasadnić, dlaczego są PD czy GFDL. Ale jak opisać?
  >
  >np. Fot. Beno ze zgodą dla Wikipedii na GFDL?
  >
  >Bo na razie to jest śmieszne. Jak ktoś nic nie wpisze, to mu skasują, a
jak
  >wpisze dwie albo cztery literki na odczepnego ("bo tak się wpisuje"), to
już
  >jest OK?

  Moim zdaniem, zgodnie z tym co jest napisane w licencji GNU FDL wpis taki
powinien wyglądać następująco:
  1. jeśli autor sam umieszcza obrazek
           krótki opis obrazka
          (C), rok, autor, {{GFDL}} (lub inna licencja)
  2. jeśli zdjęcie pochodzi z innego serwisu albo innych zasobów i
umieszczajcy ma zgodę na umieszczenie:
           krótki opis obrazka
          (C), rok, autor, {{GFDL}} (lub inna licencja zgodnie z wolą
udostępniającego)
          informacje o pochodzeniu zdjęcia (np. link do strony lub inne
informacje opisujące skąd pochodzi) oraz kto wyraził zgodę na udostępnienie.

  DanielM