[Wikipl-l] Kategoria: Polskie wsie

mzopw mzop w neostrada.pl
Pon, 8 Lis 2004, 16:33:12 UTC

Użytkownik selena napisał:
>  > To podam inny argument przeciw kategorii "wsie".

> Dla mnie, lubiącej proste rozwiązania, stosowne byłoby wrzucenie
> WSZYSTKIEGO do kategorii "miejscowości", a z treści artykułu jasno
> wynikałoby czym dana miejscowość jest konkretnie. Ale to zbyt piękne, by
> mogło się ziścić...
>
> Selena

Polskie miejsowości to polskie miasta i polskie wsie. I tak należy je
podzielić kategoriami. Tu się nic nie dubluje. W wyższej kategorii
pojawił się artykuł Uzdrowiska i pojawią się inne.
Według mnie tu akurat nie ma o czym dyskutować. Naturalny i intuicyjny
podział miejscowości, zakodowany w świadomości każdego Polaka, do tego
obowiązujący prawnie, wiąże się idealnie z  istniejącymi kategoriami.
Czego tu szukać ?

mzopw