[Wikipl-l] Kategoria: Polskie wsie

mogor mogor w o2.pl
Pon, 8 Lis 2004, 16:06:14 UTC

selena wrote:
>  > To podam inny argument przeciw kategorii "wsie".

> Dla mnie, lubiącej proste rozwiązania, stosowne byłoby wrzucenie
> WSZYSTKIEGO do kategorii "miejscowości", a z treści artykułu jasno
> wynikałoby czym dana miejscowość jest konkretnie. Ale to zbyt piękne, by
> mogło się ziścić...

Piękna to idea...

Ale moim zdaniem jednak należy wyróżnić miasta (czyli miejscowości z
prawami miejskimi). Jestem za superkategorią miejscowości i podkategorią
miasta (ew. miejscowości z prawami miejskimi). Nie ma się co bawić w
podkategorie przysiółki, jakieś tam osady itp. Po prostu jedynym
naprawdę mocnym kryterium są prawa miejskie i już.

--
mogor