[Wikipl-l] Do czego sluzy wikipl-l ?

Ścibór Sobieski scibor w math.uni.lodz.pl
Sob, 6 Lis 2004, 15:56:28 UTC

Dnia 06-11-2004, sob o godzinie 11:19 +0100, Tomasz Wegrzanowski
napisał(a):

> Dyskusje o poszczególnych artykułach są merytoryczne, ale od tego są przecież
> strony dyskusyjne artykułów - ta sprawa nie wymaga uwagi wszystkich.

To bardzo ciekawe stwierdzenie, ja próbowałem przy artykułach zacząć 2
dyskusje i odzew byłe zerowy, zresztą tu jest niewiele większy.

--
Ścibór Sobieski <scibor w math.uni.lodz.pl>