[Wikipl-l] Do czego sluzy wikipl-l ?

Marcin Sochacki wanted w gnu.univ.gda.pl
Sob, 6 Lis 2004, 12:16:29 UTC

On Sat, Nov 06, 2004 at 11:19:01AM +0100, Tomasz Wegrzanowski wrote:
> http://mail.wikimedia.org/pipermail/wikipl-l/
>
> W ostatnich 2 miesiacach ruch osiagnal 1MB/miesiac
> Wrzesien    - 1287 maili
> Pazdziernik -  933 maile
>
> To jest nieprzyzwoicie dużo.

Masz na myśli, że technicznie zapycha to skrzynki i kończy się miejsce,
czy też to, że jest zbyt dużo do czytania?

Jeśli to pierwsze -- nie wierzę. Skrzynki są obecnie duuużo większe, dla
nikogo nie stanowi problemu ruch rzędu 1MB/miesiąc. Wiele innych list
generuje znacznie większy ruch, nie wspominając o żarcikach i filmikach
wysyłanych obecnie masowo pocztą -- bo to jest prawdziwa zaraza.

Jeśli to drugie -- ja wiem gdzie jest przycisk "Delete". Myślę, że każdy
wie. Co za problem kasować wątki, które Ciebie nie interesują (patrząc tylko
po tematach). Zajmuje to sekundy.

Jeśli jest taka wola większości adminów, możecie sobie założyć osobną
listę, choć sądzę że to niepotrzebne komplikowanie. Obowiązuje zasada
[[en:KISS principle]].

Wanted