[Wikipl-l] literatura zroidlowa

Tomasz Wegrzanowski taw w users.sourceforge.net
Nie, 23 Mar 2003, 14:03:04 UTC

On Sun, Mar 23, 2003 at 02:25:59PM +0100, GEMMA wrote:
> http://www.pbi.edu.pl/index__.php

A teraz obowiazkowo zbluzgam ta strone. Wyswietla mi:
    Uwaga!

    Z powodów technicznych serwis PBI zostal dostosowany do
    przegladarek MS IE 4 i nowszych oraz Netscape 6 i nowszych.

    Wlasciwe przegladarki sa dostepne bezplatnie na stronach
    producentów (prosze skorzystac z odnosników powyzej).

I nie pozwala Konquerorem wejsc (ani nawet nie wyswietla adresu email
pod ktory mozna by wysylac bluzgi w tej sprawie).

Na pewno nie chcemy linkowac tak cos takiego.

> Tak wiec jest gdzie szukac i sa to zbiory - bo najwazniejsze - sprawdzone.
>
> Naal jestem przeciwny umieszczaniu tych zbiorow u nas bo sa po prostu
> przypadkowe, a w najlepszym wypadku, przez przypadek moga byc dobre, bedac
> kopiami zweryfikowanych zbiorow pondanych powyzej. W dodatku naze zasoby
> literatury mozna edytowac (co jest bzdura), a mnie osobiscie robia balagan
> na stronie z bledami pisowni.

Jesli uzgodni sie z ktoryms z tych projektow ze beda miec trwale
dzialajace odnosniki bezposrednio na dane dziela to ok.

Po prostu gdzies to musi byc i musi byc bezposrednio linkowalne z Wikipedii.