[Wikipl-l] Zbrojne organizacje niepodległościowe 2

Wojciech Pastuszka silthor w wp.pl
Pią, 14 Mar 2003, 23:38:15 UTC

Ten mail jakoś nie doszedł, więc powtarzam

Data: Piątek, 14 Marca 2003 23:27
Od: Wojciech Pastuszka <silthor w wp.pl>
Do:  <wikipl-l w wikipedia.org>
Temat: Zbrojne organizacje niepodległościowe
Sorki za emocjonalnosć mojego wystąpienia (idiotyzm, debilne
itd), ale wynika ona z:
1. szlag mnie trafia jak słyszę, gdy ktoś nazywa morderców
niewinnych ludzi (a do tego sprowadza się działalność większości
tych organizacji) "ugrupowaniem niepodległościowym"
2. nienawidzę egoizmu, a tym wykazał się Taw dokonując zmiany,
mimo że wiedział, że nie wszyscy będą za. Zamiast zgłosić
propozycję w dyskusji, zrobił, co mu się żywnie podobało,
podobnie jak przy sprawie o której do 8 kwietnai ma być cisza.

Moja propozycja to: "Organizacje zbrojne uznawane za
terrorystyczne" (zbrojne żeby nie podawać m.in. Falun Gong,
które chiński rząd nazywa terrorystami).

Dopóki nazwa nie zostanie zneutralizowana (nie musi być moja
propozycja), zawieszam działalnosć na wiki.

Silthor

Super konkurs dla studentów! 60 praktyk do wygrania! III edycja
"Wirtualnie grasz - praktykę masz" < http://konkurs.wp.pl/praktyka/ >