[Wikipl-l] najprostsze rozwiazanie

Mariusz Blonski wikipedia w interia.pl
Nie, 9 Mar 2003, 12:29:14 UTC

----- Original Message -----
From: "Tomasz Wegrzanowski" <taw w users.sourceforge.net>
To: <wikipl-l w wikipedia.org>
Sent: Saturday, March 08, 2003 6:59 PM
Subject: [Wikipl-l] najprostsze rozwiazanie

> Proponuje zeby przez miesiac od zaraz
> nic ale to zupelnie nic w tej sprawie nie robic:
> kazdy bedzie sobie pisal jak uwaza i nikt nie bedzie nikomu nic
> poprawial (jak sie zacznie poprawianie to znowu beda problemy).
> Moge botem porobic redirecty z kropek na dywizy zeby
> nikt sie nie musial recznie meczyc.
>
> Za miesiac, o ile bedzie sie nam jeszcze chcialo,
> wrocimy do sprawy. Pewnego pieknego dnia kazdy projekt wybucha
> i sie rozpada, i byc moze to samo czeka Polska Wikipedie,
> ale nie ma potrzeby nadejscia tego dnia przyspieszac klocac sie
> o kazdy szczegol.

Ok. Skoro istnieje jakis wazny powód, dla którego proponujesz TAWIE
zawieszenie sporu do 8 kwietnia, to jestem za. I uwierze Ci na slowo, ze
powód taki istnieje.
Ale od razu mówie, ze 8 kwietnie bedzie mi sie chcialo do sprawy wrócic.
Czyli stanelo na tym, ze do tego dnia kazdy pisze jak chce, a 8. kwestie
rozstrzygniemy, tak?

Slon

Masz 35 mln zl. Kogo kupisz by wygrac - Zurawskiego czy Kucharskiego?
>>> http://link.interia.pl/f16e9