[Wikipl-l] Retoryczny post

Mariusz Błoński wikipedia w interia.pl
Sob, 8 Mar 2003, 18:24:07 UTC

----- Original Message -----
From: "Krzysztof P. Jasiutowicz" <kpjas w wikipedia.pl>
To: <wikipl-l w wikipedia.org>
Sent: Saturday, March 08, 2003 5:46 PM
Subject: Re: [Wikipl-l] Retoryczny post

Polskiego.

> Robimy redirekty. Tylko w którą stronę o to jest pytanie...
>
> Pozdrowienia,
> Kpjas.

Ja wlasnie zrobilem redirecty i TAW je wszystkie usunal. :(
Co do sporow... Oczywiscie, jesli ma zaszkodzic Wikipedii to nie ma sensu go
prowadzic. Ale, moim skromnym zdaniem, bledy ortograficzne szkodza Wikipedii
na rowni, a moze nawet bardziej, niz bledy merytoryczne. Aby zauwazyc blad
merytoryczny trzeba bowiem co nieco o temacie wiedziec. Blad ortograficzny
jest latwiejszy do wylapania. Ja osobiscie nie mialbym zaufania do
podrecznika Linuksa, w ktorym przeczytalbym np:. "Linuks i Windows to
systemy pomiedzy kturymi trfa wojna". Bez wzgledu na to, jak wybitnym
linuksowcem, bylby jego autor.

Slon

GRA o WYSOKA stawke: Wolne etaty dla nowych trenerow! Nie zwlekaj!
>>> http://link.interia.pl/f16e8