[Wikipl-l] Propozycja rozwiazania sporu

Krzysztof P. Jasiutowicz kpjas w wikipedia.pl
Sob, 8 Mar 2003, 17:18:50 UTC

On 08-03-2003, Mariusz Błoński wrote thusly :
> Natchniety mysla Youandme proponuje zastosowac nastepujace rozwianie:
> - wyslac do osob zapisanych na liste dyskusyjna Wiki listu z zapytaniem, czy
> w razie watpliwosci jezykowych nalezy kierowac sie wynikami wyszukiwania
> przez Google'a na stronach polskojezycznych czy tez nalezy stosowac sie do
> zalecen ktoregos ze slownikow jezyka polskiego wydanego przez PWN.
>
> W emilu nalezaloby uscislic (aby w przyszlosci uniknac sporow), ze chodzi
> np. tylko o wyniki w Google. Jesli wybrany zostanie Google, to uscislijmy,
> [...]
Ogólnie jestem przeciw głosowaniom. Jeśli już to:
* należy ogłosić ten zamiar na stronach w namespace Wikipedia:
* nie może być sprzeciwu co do obowiązywania wyników głosowania
* powinna być opcja w głosowaniu - "konsensus Wikipedystów stosowany do
  poszczególnych przypadków"

Pozdrowienia,
Kpjas.