[Wikipl-l] Czy TAW uprawia wandalizm?

Krzysztof P. Jasiutowicz kpjas w wikipedia.pl
Sob, 8 Mar 2003, 16:56:43 UTC

On 08-03-2003, Tomasz Wegrzanowski wrote thusly :

> Jest tylko jedno zrodlo ktore ma jakikolwiek autorytet - uzytkownicy jezyka
> polskiego. Cala reszta jest bez znaczenia. To ze uzytkownicy jezyka
> polskiego uzywaja tej formy jest dla wszystkich calkowicie jasne.

> To byl zwykly wandalizm.
Bardzo się mylisz. To NIE był wandalizm. Przeczytaj Wikipedia:Wandalizm.
Ogólnie co do całej sprawy:
* Rozumiem twoje racje, ale ich nie popieram
* jestem za ortografią chociaż to pewnie ja dałem pierwotnie dywizy to
ponieważ poinformowano mnie, że popełniłem błąd ortograficzny jestem za
poprawieniem go. Jakby mi się zdarzyło napisać "rzaba" w Wikipedii i potem
uświadamiam sobie (lub ktoś mi uświadamia mój błąd) poprawiam go
* solidaryzuję się ze słoniem uważam, że jego postępowanie jest
usprawiedliwione
* odnoszę wrażenie (może mylne), że niekiedy twoje działania są
konfrontacyjne

Pozdrowienia,
Kpjas.