[Wikipl-l] Problemy z pisowni

Piotr Smyrak piotr.smyrak w eko.org.pl
Śro, 5 Mar 2003, 19:25:53 UTC

W liście otrzymanym Wed, 05 Mar 2003 20:22:37 +0100 od "Youandme"
<wikipedia w wp.pl> :

> W takim przypadku jestem sklonny sie zgodzic.
> Wydaje mi sie, ze jak slowo jeszcze sie nie zadomowilo
> to oryginalna pisownia jest OK, ale raczej trzeba je traktowac
> jako nieodmienne, zeby nie draznic nadmiernie czytelnikow.
> Czyli zadnych "coverow", ani "wersji coverowych"
> ale pewnie raczej "utworow typu cover" oraz "wersji z rodzaju cover".
> (tak jak nie ma "Mnemosynowego" - bo "Mnemosyne" jest nieodmienna).

To bardzo popularne słowo wśród osób zajmujących się muzyką współczesną,
słuchaczy namiętnych etc. Można je znaleźć w wielu punkowych zinach
odmieniane we wszystkich formach, zdrabniane, w formach przymiotnikowych
etc.

Nie zaprzeczę.

---
 Piotr Smyrak