[Wikipl-l] Problemy z pisowni

Tomasz Wegrzanowski taw w users.sourceforge.net
Śro, 5 Mar 2003, 12:13:31 UTC

On Wed, Mar 05, 2003 at 12:50:37PM +0100, Piotr Smyrak wrote:
> W liście otrzymanym Wed, 5 Mar 2003 12:23:16 +0100 od Tomasz
> Wegrzanowski <taw w users.sourceforge.net> :

> To wcale nie jest takie jasne. Wiem, jakie jest twoje zdanie w kwestii
> zapożyczeń (vide dyskusja hacker/haker czy Tokio/Tokyo), ale nie zgadzam
> się z nim.

Mozna po googlu site:pl przejechac. Slowo "kower" prawie wcale nie wystepuje,
"cover" za to calkiem czesto. Niestety patrzac na najwyzsze trafienia
i jedno i drugie wystepuja raczej w calkiem innym kontekscie - jako
jakies nazwy wlasne.