[Wikipedia-l] Update van de MediaWiki boodschappen

Gerard Meijssen gerard.meijssen at gmail.com
Wed Jun 7 18:58:16 UTC 2006

Hoi,
Nadat de MediaWiki boodschappen die door Galwaygirl zijn aangeboden aan
Gangleri op de Betawiki, zijn er veel boodschappen geupdate en zijn veel
(niet alle) boodschappen die nog niet vertaald waren vertaald.
Boodschappen die niet aangepast waren op een nl.project worden NIET
overschreven. Het is daarom ook beter om aanpassingen in MediaWiki niet
meer locaal te doen maar centraal en wel op de Betawiki.

Wanneer deze boodschappen in MediaWiki worden opgenomen, dan komen ze in
een aantal dagen beschikbaar in de projecten. De boodschappen die
aangepast moeten worden zijn te herkennen "Special:allmessages for
changed messages which needs to be updated".. Ik kan dat niet op de
Nederlandse Wikipedia herkennen .. maar ik neem aan dat er genoeg
moderatoren zijn die dit voor hun rekening kunnen nemen.

Groetjes,
    GerardM