[Wikimediasr-l] Predlog

Ivan Nador inador at gmail.com
Tue Nov 28 20:08:56 UTC 2006

redosled je sledeći:

   1. kako mi je najavljeno dobili smo kao Vikimedija Srbije PIB i
   Matični broj
   2. otvaramo račun u Banci
   3. napravimo plan (godišnji, kvartalni) šta nam i koliko treba (novac
   za konkretne projekte, računari novi ili polovni, prostorija za sastanke,
   učionica... pa možda i jedan zaposleni sa ne punim radnim vremenom)
   4. Napravimo spisak kome se obraćamo (grad, opštine, preduzeća,
   fakulteti, prestolonaslednik...bilo ko ko može da nam pomogne a da se pri
   tome ne kompromitujemo)
   5. Tipsko pismo postoji već duže vreme
   6. Podelimo zadatke... pa u akciju

...mora postojati određeni red ili da ponovim ...Mislim da Kartaginu treba
razoriti ... :-)