[Wikimedia-l] הודעה על מינוי מתאמת פעילות

Nicole Ebber nicole.ebber at wikimedia.de
Sat Aug 3 17:43:42 UTC 2013

Congratulations, Wikimedia Israel! So good to hear that you hired a
new ED.  And welcome to the Wikimedia universe, Michal.

Looking forward to working with you.

Cheers,
Nicole

--
Nicole Ebber
International Affairs

Wikimedia Deutschland e.V. | Obentrautstr. 72 | 10963 Berlin
Tel. +49 30 219158 26-0

http://wikimedia.de

Eingetragen im Vereinsregister des Amtsgerichts Berlin-Charlottenburg
unter der Nummer 23855 B. Als gemeinnützig anerkannt durch das
Finanzamt für Körperschaften I Berlin, Steuernummer 27/681/51985.