[Wikihu-l] Olvasókat figyelmeztető sablonok egységesítése

Tisza Gergő gtisza at gmail.com
2007. Sze. 16., V, 14:14:46 UTC

Az egységes sablondesign mindenképp jó ötlet, függetlenül a színkódtól
(aminek nem sok értelme van szerintem). A törlés vagy a jogsértő pl.
kész horror. Az üres háttér is jó ötlet, ahogy Dami mondja (bár
elvileg lehet külön CSS szabályokat adni nyomtatáshoz, de nem vagyok
róla meggyőződve, hogy a böngészők törődnek vele). Az meg főleg, hogy
a megjelenés kikerül a HTML-ből, ami piszkosul ronda tudott lenni
néha.

Tgr