[Wikihu-l] Olvasókat figyelmeztető sablonok egységesítése

Damokos Bence bdamokos at gmail.com
2007. Sze. 16., V, 13:14:32 UTC

Nekem is tetszik az ötlet, sőt maga a design is, akár át is vehetnénk őket
(akár hosszútávon jó is lehet egy ilyen egységesség a projektek [vagy
legalábbis a legnagyobb projekt és a miénk] közt, hogy ránézésre meg
lehessen állapítani mi a gond, ha egy cikken ilyet látunk.
Nem tudom mennyire fontos szempont, de az, hogy a sablonok háttere alapból
fehér szerintem jól jön nyomtatáskor (fekete-fehér nyomtatónál így
olvashatóbb, színesnél így gazdaságosabb).

Üdv,
Dami