[Wikihu-l] Wikihu-l digest, 18 kötet, 2 szám

Horváth Máté mathae at freemail.hu
2007. Okt. 11., Cs, 18:03:16 UTC

Kedves Szikra Ferencné, el tetszett tévedni. Ez a Wikipédia levelezőlistája, ahol elsősorban háttérmegbeszélések folynak (ha tetszik, politika). Nem pedig bájcsevegés vagy filozófikus viták (ámbár nincsenek tiltva). Értelmes tartalomért ajánlom magának a Wikipédiának a megtekintését, bár jelzem, az sem fórum, hanem lexikon.

Üdvözlettel:
Mathae