[Wikihu-l] Wikihu-l digest, 18 kötet, 2 szám

Szikra Ferencne szfhe at freemail.hu
2007. Okt. 11., Cs, 17:20:11 UTC

Hosszú de számomra értelmezhetetlen szövegú anyagot megkaptam.

Új belépő vagyok és azt hittem értelmes dolgokat fogok olvasni, látni, tanulni, megvitatni.

De biz,Isten parlamenti ülésen érzem magam, zagyválunk, zagyválunk, nyavalygunk, nyavalygunk, de seni nem lép ki a porondra, hogy emberek ide lőjjetek!!!

Még rövid ideig várok, utána "balra el.."   bakfisch