[Foundation-l] Advertising on Wikipedia

John phoenixoverride at gmail.com
Fri Jan 21 17:23:51 UTC 2011

Ce n'est pas Wikipedia, qui semble être Wikiwix. Il semble que vous voyez
wikipedia par le biais d'un système de cache dont ils disposent, et dans le
processus d'utilisation de la mémoire cache, il affiche des annonces (semblable
à ce que google ne)

That is not Wikipedia, that appears to be wikiwix. It appears that you are
viewing wikipedia through a cache system that they have, and in the process
of using the cache it displays ads (similar to what google does)

John