[ELiSo] Konsulto: domajno por ELiSo / VMEO

Marek Blahuš marek at blahus.cz
Sat May 9 20:50:40 UTC 2020

Nu, unu forta kialo estas, ke ĝi ne estas Esperanta. La "w" en "wiki".

Iom do malfacilos indiki ĝin (ĉefe voĉe) kaj ĝi iom kontraŭas nian
internan lingvan logikon (pro kiu ni Esperante havas "vikio" kaj
"Vikipedio" kaj multaj tion rimarkas kaj ofte tio unue kaptas ilian
atenton kaj estas ŝanco komenci pro tio diskuton pri nia lingvo kaj ĝiaj
principoj kiel tuto…)

Alian fortan kialon mi ne trovas.

Kaj tio ne signifas, ke mi la proponon kontraŭas. Ĉiuj aliaj proponitaj
efektive ŝajnas maltaŭgaj, kaj oni konsideru ankaŭ la nun diskutatan
porestontanmovadan strategion maloftigi en la estonto la publikan
prezenton de la vorto "Wikimedia" ("Vikimedio") favore al "Wikipedia"
("Vikipedio"). Do mi konsilas ne devigi sin ankoraŭ nun al tiu vorto se
ĝi estonte eble malpli gravan rolon ludos.

Amike,
Marek

Je 09. 05. 20 19:46, KuboF Hromoslav skribis: