[ELiSo] Google+, kaj la profilo de ELiSo tie, ne plu funkcios

KuboF Hromoslav kubof.hromoslav at gmail.com
Fri Mar 29 22:54:48 UTC 2019

Saluton.

Google anoncis malfunkciigon de Google+ ekde la 2a de Aprilo 2019.
Ankaŭ Esperanto kaj Libera Scio havas sian paĝon tie kaj konsekvence, ekde
tiu dato la paĝo ne plu alireblos. Tamen, Google+ ne apartenis al
platformoj, kiujn ni aktive flegadis kaj uzadis kaj tial malfunkciigo de
Google+ influos nin nur minimume. Por "ajna kazo" kaj ebla estonta uzo mi
tamen faris sekurkopion de nia profilo (se vi havas ideojn kion fari per
ĝin, bv. skribi).

Plu restas niaj aliaj sociaj kanaloj, al kies abono mi vin invitas:

   - Facebook:
   https://www.facebook.com/Esperanto-kaj-Libera-Scio-681900465164464/
   - Twitter:  https://twitter.com/ELiberaScio
   - YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCe6epPgJ2jvsWxbQxeL6kUg
   (nuntempe sen videoj; abonu por kapti la estontajn)
   - Telegramo: https://liberascio.telegramo.org (komunuma babilejo)

Aldone ankaŭ pluraj komunumaj kaj projektaj paĝoj kaj grupoj.

PS: Se vi volas konservi viajn profil-datumojn ĉe Google+, faru tion ĝis la
31a de Marto 2019 laŭ https://support.google.com/plus/answer/1045788