[ELiSo] Pri Vikio Amas ZEOjn 2019

KuboF Hromoslav kubof.hromoslav at gmail.com
Sun Feb 24 10:19:36 UTC 2019

Saluton!

Ĝoje estas vidi vian reiniciaton!

Pri perado de mono mi povas helpi! (mi devas kontroli ĉe VFM ĉar pasintece
ili postulis, ke almenaŭ 2 homoj de la grupo havu aliron al la konto, mi ne
certas kiel estas nun)

Mi ankaŭ havas ideojn kiel merkatiki la konkurson por havi preparitajn
partoprenontoj kaj longtempajn rezultojn. (tiujn mi pripensis nur
lastatempe kaj ili bezonas iom da testado)

PS: Fakte, mi dirus, ke se vi pagis propran monon pro neantaŭvidebla ŝanĝo
de kurzoj, kiam ELiSo havos propran monon, ni repagos vin 😉
Kaj estontece ni verku monpeton kiu kalkulas pri tio.

Dňa so, 23. feb 2019 20:40 Juan Sebastian Quintero Santacruz <
diabulus999 na gmail.com> napísal(a):