[ELiSo] Raporto de Esperanta kunsido dum Vikimanio 2018

KuboF Hromoslav kubof.hromoslav at gmail.com
Sun Aug 12 15:07:35 UTC 2018

Saluton!

Lastan monaton en Sud-Afriko okazis Vikimanio kaj partoprenis ĝin pluraj
esperantistoj (enkalkulante ankaŭ komencontojn mi scias pri 8). Krom kutima
amika renkontiĝado kaj babilado ni ankaŭ formale kunsidis kaj mi prezentas
al vi la raporton de la kunsido:
https://meta.wikimedia.org/wiki/Esperanto_kaj_Libera_Scio/Reports/Kunsido_dum_Vikimanio_2018

Ĝi ne estas raporto pri Vikimanio mem kaj certe vi ne povas kapti la etoson
de Vikimanio de ĝi (por tio vere necesas partopreni; sekvan jaron ĝi okazos
en Svedio kaj vi denove povos peti stipendion).

La raporto estas plejparte preta, tamen iuj partoj povas iom ŝanĝiĝi. Kaj,
ĝi estas vikio, do laŭvole redaktu kun kuraĝo ;-)

Amike Afrike