[ELiSo] ELiSo dum Movada Foiro en UK 2016

Michal Matúšov kubof at i-espero.info
Tue May 31 10:26:35 UTC 2016

Saluton.

Ĉu iu interesiĝas? ELiSo havas multon por provizi por Esperantujo, sed tiu
devas pri ni scii. Mi volonte estus en la budo, sed ĉar mi kunorganizas la
eventon, mi neniam certas pri mia disponeblo. Estas bezonata almenaŭ 1-2
pliaj homoj.

Atendeme - ageme
KuboF Hromoslav (Michal Matúšov)
LKK-ano pri kultura programo de UK 2016