[ELiSo] Kunlaboro SK-CZ-PL

Michal Matúšov kubof at i-espero.info
Sat Dec 3 13:06:37 UTC 2016

Saluton.

Mi nur koncize informas pri la rezultoj:
* Temajn semajnojn havas (en koncernaj lingvoj) nur la pola Vikipedio, kiu
jam planis temojn por la sekva duonjaro (organizas ilin la komunumo; VMPL
nur provizas premiojn). Estas subteno por havi Esperantan semajnon, bazan
premion provizus VMPL, eble aldonan iu Pollanda E-organizo. Antaŭ la
koncerna semajno povus okazi ĉeesta trejnado kun redakta maratono (ekz. dum
Arkones).
* Neniu krom mi vere subtenis kreadon / plibonigadon de maŝinaj tradukiloj.
Nura escepto estas poloj pri la partio pl-cs, ĉar tiu parto jam estas
duonpreta per Apertium.

Amike
KuboF

Dňa 25.11.2016 3:23 AM používateľ "Michal Matúšov" <kubof at i-espero.info>