[ELiSo] [URĜE] Helpo por Vikipedia konkurso

Mathieu Stumpf psychoslave at culture-libre.org
Mon Sep 28 08:38:40 UTC 2015

Mi tute konsetas.

Se neniu ago necesiĝas nun por tio projekto, mi laboros sur miaj
tradukadoj de programlingvoj al esperanto. Mi nun laboras sur la
babylscript projekto[1][2]. Ĉiujn helpon bonvenas! :)

[1]
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ZdKCDKyz_6B9Aqbkd3ebCfcVOeX-ojN6li0yUbKpUkg/edit#gid=0
[2] http://www.babylscript.com/