[ELiSo] [URĜE] Helpo por Vikipedia konkurso

Ivan Camilo Quintero Santacruz ivanca2291 at hotmail.com
Mon Sep 28 04:28:23 UTC 2015

Saluton gekaraj, mi ŝatus multe helpi pri la konkurso, tamen mi pensas ke la limdato estas tro proksima. Je la momento kiam mi respondas ĉi-mesaĝon, ĉe mi ankoraŭ estas dimanĉo la 27-a de septembro, sed certe en la tuta Eŭropo jam estas la 28-a, do mi pensas ke la limdato jam pasis.

Mi pensas ke mi povus estis membro de la ĵurio, ankaŭ mi povus helpi redakti la monpeton, sed por ĉi tiu lasta mi bezonos iom pli da tempo.

Mi pensas ke ni povus pritrakti kun UEA/TEJO kelkajn eblajn premiojn, kiel ekzemple 1-jara abono (La plej malmultekosta) al la organizo aŭ ricevo de la revuo Kontakto dum 1 jaro. Mi pensas ke premioj tiaj estas eblaj se ni pritraktas la aferon kun UEA/TEJO. Mi scias ke nuntempe en TEJO oni pridiskutas kiel altigi la nombron da abonantoj kaj kiel diskonigi la revuon.

Atendante vian respondon, am(er)ike:

Ivan Camilo Quintero
Santacruz              Ivano Kamilo Kintero Sankt-kruco

Ingeniero de Materiales                         Inĝeniero pri Materialoj

Universidad del Valle                             Universitato de la Valo

Cali, Valle del Cauca                             Kalio, Valo de Kaŭko