[ELiSo] Vikifontara konferenco en Vieno

Michal Matúšov kubof at i-espero.info
Tue Nov 17 20:36:14 UTC 2015

Saluton.

La konferencon fine partoprenos mi (ankaŭ nome de Vikimedio Slovakio) kaj
Mathieu Stumpf (nome de Vikimedio Francio).

Celoj de mia partopreno estas:

   - komuniki al internacia komunumo signifon de Vikifontaro por malgrandaj
   lingvoj
   - kompreni kunvivadon kaj kunlaboradon inter Vikifontaro kaj similaj
   projektoj (Projekto Gutenbergo, Bretaro ks.)
   - ricevi konsilojn kiel kunordigadi Vikifontaran laboradon (tiel, ke unu
   laboron ne faru du homoj, kiuj ne scias unu pri la alia; ke estu
   prioritatigataj raraj verkoj aŭ longtempa disdividado de laboro inter
   homoj; tio estis unu el rezultoj de pasintjara KAEST, sed ne multo ŝanĝiĝis
   ekde tiam...)

Krome mi vizitos la Esperanto-muzeon en Vieno por priparoli eblan
kunlaboron. La muzeo skanas siajn dokumentojn do ni povus ilin utiligi por
niaj viki-projektoj. Krome, mi proponis uzadon de "QRpedia" por ili, sed
ili nuntempe ne planas tion fari.

Viaj komentoj kaj proponoj estas bonvenaj.

Esperanto kaj Libera Scio