[ELiSo] Preparado por Vikikonferenco en Berlino

Michal Matúšov kubof at i-espero.info
Sat May 9 18:02:33 UTC 2015

Saluton.

(mi petas rapidan reagon por la "organiza profilo", mi devas ĝin forsendi
baldaŭ)

Mi daŭrigas prepariĝadon por la Vikimedia Konferenco, kiun mi partoprenos
jam ĉi-ĵaŭde.

Mi repetas vin pri viaj opinioj rilate al programo kaj niaj celoj. Do,
alivorte, kial mi partoprenu la konferencon, kion ni volas atingi?

Ankaŭ tre konkreta kaj urĝa afero estas profilo de nia organizo.
Mi bezonas listigi:
* 3 profitaĵoj por ELiSo pro partopreno en la konferenco
* 3 mejloŝtonojn (gravaj atingoj) de ELiSo dum la lasta jaro
* la plej grandan defion
* pri kio ili parolu kun mi
* kaj precipe, nian deziron ("se venus feino kaj povus plunumi unu vian
deziron, kion vi dezirus?")

Miaj proponoj:
Profito:
* evoluo de la organizo
* interkonektado
* informado de la internacia komunumo pri nia specifa situacio (mi aprezus
alivortumon)

Mejloŝtonoj:
* agnosko de VMF por sendifina tempo
* ekkunlaboro kun UEA kaj TEJO
* QR-pedio en la Esperanto-muzeo en Svitavy

Defio:
* aktivigo de membroj kaj trovo de novaj aktivuloj

Pri kio oni parolu kun mi:
* esperanto
* lingvoj (malgrandaj, teĥnologioj, politiko)
* laborado en diasporo

Deziro:
(mi antaŭĝojas viajn proponojn, ĉar lastjare estis miaj proponoj kritikataj)

--
KuboF Hromoslav (Michal Matúšov)