[ELiSo] Tradukado de Vikimedia blogo

Michal Matúšov kubof at i-espero.info
Sat Jan 10 17:22:49 UTC 2015

Saluton.

Post mia partopreno en Vikimedia renkontiĝo de centra kaj orienta Eŭropo
kiel reprezentanto de ELiSo kaj VMSK mi estis petita traduki la blogaĵon
(ŝajne postnelonge aperonta en la oficiala blogo de WMF) al miaj lingvoj.
Dume mi ĝin tradukis al Esperanto -
https://meta.wikimedia.org/wiki/Wikimedia_Blog/Drafts/WMCEE_Meeting_2014_took_place_in_Kyiv,_Ukraine/eo

Mi pensas, ke por plividebligi ELiSon kaj Esperanton ĝenerale indus
pripensi tradukadon de ontaj blogaĵoj. Mi rimarkis, ke dume multaj el ili
aperas nur unulingve kaj multaj eĉ ne estas planitaj kiel tradukeblaj, vi
povas vidi en https://meta.wikimedia.org/wiki/Wikimedia_Blog/Drafts

Ĉu eventuale iu vidas iun problemon pri tio? Mi dume petis tradukeblon por
interesa novaĵo pri nova traduka interfaco por Esperanta Vikipedio -
https://meta.wikimedia.org/wiki/Wikimedia_Blog/Drafts/Content_Translation_is_coming_soon_as_a_beta-feature
!