[ELiSo] Preparado por Vikikonferenco en Berlino

Michal Matúšov kubof at i-espero.info
Tue Apr 28 16:19:42 UTC 2015

Saluton.

Prepariĝante por la Vikikonferenco 2015 en Berlino mi ŝatus koni viajn
opiniojn kaj rekomendojn pri mia partopreno en la konferenco. Temas precipe
pri starigo de niaj celoj por la konferenco (kial entute mi iras tien kaj
kion mi faru) kaj elekto de plej taŭga programo (tiel, ke ĝi helpu al nia
evoluo).

Lastjare aperis problemoj pri miaj proponoj pri prezento de niaj celoj kaj
aktivado. Bonvolu vidi
https://meta.wikimedia.org/wiki/File:Organization_Profile_Template_WMCON15.jpg
kaj proponi taŭgajn respondojn por nia organiza profilo.

Mi petas vin legi la programon
https://meta.wikimedia.org/wiki/Wikimedia_Conference_2015/Programme
Mi certe partoprenos antaŭkonferencon, sesiojn por ĉiuj partoprenantoj. Mi
provos partopreni sesiojn taŭgajn specife por malgrandaj kaj junaj
organizoj. Ĉar mi aktivas ankaŭ en Vikimedio Slovakio, mi flanke
partoprenos ankaŭ rilatajn programerojn (regiona kunlaborado), sed mi
klopodos labori precipe por ELiSo.

Por sekvi preparadon mi kreis kunlaborejon (tabulon) en Trello:
https://trello.com/b/bfMIAusw/vikikonferenco-2015
La tabulo estas publike videbla sed redakti ĝin povas nur aldonitaj
membroj. Mi petas interesiĝantoj registriĝi en Trello kaj persone min
kontakti (mi vin aldonos). Mi elektis Trellon por nun ĉar ĝi estas sufiĉe
facile uzebla; se vi havas pli bonan proponon por estonteco, diru!

Kunlaboreme!

--
KuboF Hromoslav (Michal Matúšov)