Hej,
jeg har netop installeret en dansk version af mediawiki og vil gerne ændre i Navigationen. I Mediawiki hjælp står der at jeg skal søge efter "Mediawiki:Sidebar". Dette virker på engelske mediawikier (har checket på en anden wiki), men ikke på min danske. Nogen idéer.
Vil også gerne høre, om det kan lade sig gøre at ændre den email adresse jeg opgav i forbindelse med installationen? (Den står som "afsender" af alle mails fra wikien og jeg vil meget gerne have den ændret)
Gode hilsener
Henrik
Ps. Vidste ikke helt om dette er det rigtige sted at spørge, hvis det ikke er må i meget gerne pege mig i den rigtige retning.
Hej Henrik,
Jeg tror det rigtige sted til dine spørgsmål omkring MediaWiki er på MediaWiki-l listen her: http://mail.wikipedia.org/mailman/listinfo/mediawiki-l
Her på WikiDA-l listen handler det om den danske Wikipedia,
Hilsen Christian
----- Original Message ----- From: "Henrik Bennetsen" hbe@lysedage.dk To: wikida-l@Wikipedia.org Sent: Tuesday, February 07, 2006 7:11 PM Subject: [WikiDA-l] Mediawiki spørgsmål
Hej,
jeg har netop installeret en dansk version af mediawiki og vil gerne ændre i Navigationen. I Mediawiki hjælp står der at jeg skal søge efter "Mediawiki:Sidebar". Dette virker på engelske mediawikier (har checket på en anden wiki), men ikke på min danske. Nogen idéer.
Vil også gerne høre, om det kan lade sig gøre at ændre den email adresse jeg opgav i forbindelse med installationen? (Den står som "afsender" af alle mails fra wikien og jeg vil meget gerne have den ændret)
Gode hilsener
Henrik
Ps. Vidste ikke helt om dette er det rigtige sted at spørge, hvis det ikke er må i meget gerne pege mig i den rigtige retning. _______________________________________________ WikiDA-l mailing list WikiDA-l@Wikipedia.org http://mail.wikipedia.org/mailman/listinfo/wikida-l
Jeg tror det rigtige sted til dine spørgsmål omkring MediaWiki er på MediaWiki-l listen her: http://mail.wikipedia.org/mailman/listinfo/mediawiki-l
Du får mange tak.
Beklager fejlen,
Henrik
Du må gå til MediaWiki:Sidebar, ikke Mediawiki:Sidebar. Stor W.
On 2/9/06, Henrik Bennetsen hbe@lysedage.dk wrote:
Jeg tror det rigtige sted til dine spørgsmål omkring MediaWiki er på MediaWiki-l listen her: http://mail.wikipedia.org/mailman/listinfo/mediawiki-l
Du får mange tak.
Beklager fejlen,
Henrik
WikiDA-l mailing list WikiDA-l@Wikipedia.org http://mail.wikipedia.org/mailman/listinfo/wikida-l
-- Best regards, Jon Harald Søby
Website - http://www.alqualonde.com/ MSN messenger - jhsoby@gmail.com If you are interested, I now have 50 invites for Gmail