[Wikipl-l] kampania banerowa "10 lat polskiej Wikipedii" - przedłużenie?

Paweł Zienowicz pawel.zienowicz w wp.pl
Śro, 28 Wrz 2011, 20:19:09 UTC

W dniu 28.09.2011 21:42, Daniel ~ Leinad pisze:
> Hej!
>
> Otrzymałem sugestie by przedłużyć kampanię banerową "10 lat polskiej
> Wikipedii"
>
> Opinie/komentarze?
Według mnie baner można sporadycznie pokazywać do końca tygodnia
(niedzieli). Cały czas media są jeszcze nakręcone - tworzą i puszczają
materiały. Jutro dwie osoby idą na godzinną audycję do radia Plus, na
godzinę 21-szą. Przekrój szykuje długi artykuł o Wikipedii - robiąc
wywiady przez telefon.

Pozdrawiam

Paweł Zienowicz tel. 515235656