[Wikipl-l] kampania banerowa "10 lat polskiej Wikipedii" - przedłużenie?

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Śro, 28 Wrz 2011, 20:02:20 UTC

W dniu 28 września 2011 21:42 użytkownik Daniel ~ Leinad
<danny.leinad w gmail.com> napisał:
> Hej!
>
> Otrzymałem sugestie by przedłużyć kampanię banerową "10 lat polskiej
> Wikipedii" (http://meta.wikimedia.org/wiki/Special:NoticeTemplate/view?template=PolishWikipedia10years02&wpUserLanguage=pl)
> - póki co oglądalność strony utrzymywała się w okolicach 10 tysięcy
> wejść, z tym że od soboty do wczoraj godz. 16 baner był pokazywany
> jako jedyny, a później przywróciłem rotację z wikizabytkami i wyborami
> stewardów (to drugie widoczne tylko dla zalogowanych).

Fajnie by było żeby pod koniec baner Wiki Lubi Zabytki był jakoś
częściej wyświetlany - już tylko dwa dni się zostało na to. 30 o
północy jest koniec uploadu i będzie można zdjąć baner. Swoją drogą -
Wiki Lubi Zabytki niestety trochę schowało się w cieniu 10-lecia a
wygląda, że ten konkurs osiągnął spory sukces. Mamy załadowane już
ponad 12 000 plików na Commons. Konkurs przyciągnął ponad 200 nowych
zupełnie userów Commons.  W ramach przygotowań do konkursu udało się
nawiązać stały kontakt z Instytutem Dziedzictwa Narodowego, z którego
już mi pisano, że myślą tam nad tym w jaki sposób moglibyśmy
współpracować już po zakończeniu konkursu, oraz z Projekt:Polska, w
ramach którego powstała fajna wyszukiwarka zabytków:

http://wikilubizabytki.centrumcyfrowe.pl/

która na pewno przyda się nam do porządkowania zasobów zabytkowych na
Commons i w Wikipedii.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/