[Wikipl-l] Zgłoś błąd

Przykuta przykuta w o2.pl
Pią, 16 Wrz 2011, 14:29:57 UTC

> Właśnie po to jest ta strona, żeby ktoś, kto nie zna Wiki, mógł się
> jakoś z nami skontaktować. I nawet jeśli wybrał nie do końca odpowiednie
> miejsce, to trzeba go dokładnie pokierować, a nie zbywać.
>
> Gdyby ci ludzie wiedzieli, że z błędem pliku na Commons trzeba iść na
> Commons, to by to zrobili. Więc zamiast pisać "zgłoś to na Commons" ("a
> co to Commons?" - pomyśli zgłaszający i się zirytuje, że chcemy się go
> pozbyć, a nie pomóc mu zlikwidować błąd) i zaraz potem odfajkowywać
> {{załatwione}}, warto by albo dokładnie go pokierować, albo zrobić to za
> [...]

Dzięki za te uwagi. Myślę że niekiedy tak mocno gonimy, że mamy mało czasu na korzystne dla odbiorcy odpowiadanie. Czasami lepiej nie odpisać nic, jeśli jest się zmęczonym. Aczkolwiek chyba każdemu z nas udało się zapomnieć. Niemniej warto od czasu do czasu na to zwrócić uwagę i nieco przyhamować z ekspresowym odpowiadaniem. Albo po prostu kliknąć "Podgląd" i przeczytać, co się napisało.

Przykuta