[Wikipl-l] pytanie rodowe

Wojciech Pędzich wpedzich w wp.pl
Czw, 8 Wrz 2011, 19:33:48 UTC

W dniu 2011-09-08 21:19, Iza pisze:
> Witam Wszystkich Intelektualistów. Ten temat, o ile wiem, nigdy nie był tu poruszany, a bardzo mi na tym zależy.chciałabym dowiedzieć się od Kogokolwiek czegokolwiek bliżej nt. losów powojennych i powięziennych Niemki Margarethe Rabe, urodzonej, jak dowiedziałam się od Państwa, 2.10 1923r. Bardzo mi na tym zależy. Proszę o jakiekolwiek informacje lub link do odpowiedniej strony. (Oczywiście znam tresć strony, poświeconej tej postaci, w Wikipedii, oczekuję bliższych informacji.) z góry dziękuję
> Ijona ( Iza)

O ile ktoś nie zdecyduje się napisać więcej o tej postaci w Wikipedii
(bo niej poświęcona jest ta lista), to niestety jedyną szansą, którą
widzę, jest samodzielne poszukiwanie źródeł wiedzy. Edytorzy Wikipedii
piszą o tym, do czego akurat mają źródła, na czym sie znają i o czym
akurat chcą pisać, Wikipedia nie ma "planu edycyjnego" zakładającego
rozbudowę określonych haseł, czy tematyki.

Chcąc pozostać w ramach Wikipedii, jedyną jak dla mnie szansą jest
skontaktowanie się z  kimś z wikiprojektu Biografie

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikiprojekt:Biografie

(patrz tabelka ze spisem specjalizacji określonych uczestników), kto
może mieć w temacie więcej do powiedzenia.

Wojciech Pędzich