[Wikipl-l] pytanie rodowe

Iza ijona16 w wp.pl
Czw, 8 Wrz 2011, 19:19:11 UTC

Witam Wszystkich Intelektualistów. Ten temat, o ile wiem, nigdy nie był tu poruszany, a bardzo mi na tym zależy.chciałabym dowiedzieć się od Kogokolwiek czegokolwiek bliżej nt. losów powojennych i powięziennych Niemki Margarethe Rabe, urodzonej, jak dowiedziałam się od Państwa, 2.10 1923r. Bardzo mi na tym zależy. Proszę o jakiekolwiek informacje lub link do odpowiedniej strony. (Oczywiście znam tresć strony, poświeconej tej postaci, w Wikipedii, oczekuję bliższych informacji.) z góry dziękuję
Ijona ( Iza)