[Wikipl-l] Chcę napisać artykuł, ale nie wiem czy będzie się nadawał do encyklopedii. Gdzie mogę o to zapytać?

Marcin Cieslak saper w saper.info
Śro, 7 Wrz 2011, 18:01:13 UTC

> Może warto przy okazji wskazać na wikibooks, wikiźródła, jako na
> miejsce dla treści niepasujących od wikipedii?

Do tego odnosi się już [[WP:Encyklopedyczność]], nie zamulajmy przekazu...

Nie wiem, czy jest sens wysyłania pytania do OTRS - lepiej, żeby pytanie
było zadane na forum otwartym, bo niby dlaczego operatorzy OTRS mają
ponosić odpowiedzialność za swoją opinię w tym temacie....

IMHO zdecydowanie [[Wikipedia:Pytania nowicjuszy]], tylko
proponowałbym zmienić nazwę (np. [[Wikipedia:Pytania do Wikipedii]]
albo [[Wikipedia:Pytania od czytelników]]. W sumie częściowo
"zgłoś błąd" zbiera tez takie (najdziwniejsze) pytania.

Wysłanie na listę niniejszą też nie jest w sumie najgorze. Parę
pytań tego typu tu było i chyba zostały prawidłowo obsłużone.
Lista nie ma praktycznie bariery wejścia, to jest dość istotne
(ta sama zaleta dotyczy oczywiście również OTRS), ale ja
zmieniłbym adres mailowy na adres niniejszej listy.

//Marcin