[Wikipl-l] Chcę napisać artykuł, ale nie wiem czy będzie się nadawał do encyklopedii. Gdzie mogę o to zapytać?

Przykuta przykuta w o2.pl
Śro, 7 Wrz 2011, 17:33:53 UTC

> Na OTRS często to tłumaczymy jak potrafimy z wyraźnym zaznaczeniem, że
> to nasza opinia, wyrażona na podstawie naszej znajomości wikipedyjnych
> obyczajów. Niestety IMHO na to pytanie po prostu nie ma jasnej
> odpowiedzi, bo same kryteria są niejasne, a DNU często podejmuje
> sprzeczne i dość przypadkowe decyzje. W przypadkach "na granicy"
> zawsze jest ryzyko, że art trafi do DNU i jedyne co można w takich
> przypadkach - to powiedzieć, że jest takie ryzyko i tyle.  W każdym
> razie - przynajmniej jeśli chodzi o biografie - to kierowałbym ludzi
> [...]

Biorąc pod uwagę dyskusję tutaj i na wiki, skomponowałem taką odpowiedź:

http://tinyurl.com/44ezz4d

Dodawać już tam tego, jak się tworzy hasło, jakie mamy zasady itd. nie trzeba  - jest to już wyeksponowane w tej części FAQ. Dzięki za pomoc - to było bardzo trudne pytanie. Postarałem się napisać w miarę krótką odpowiedź - całe FAQ liczy obecnie (podzielone na podstrony) ponad 100 pytań i odpowiedzi. Na każdej stronie jest ok 20, przy czym zadawane najczęściej znajdują się na górze. 10 Naj z naj zostanie wyeksponowanych na głównej FAQ. Zresztą napisalem o tym juz na stronie, która wcześniej linkowałem.

przykuta