[Wikipl-l] GLAM meeting na CC-Summit w Warszawie

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Nie, 4 Wrz 2011, 11:07:34 UTC

Hej,

Dostaliśmy rodzaj oficjalnego zaproszenia na GLAM meeting (czyli
spotkanie w sprawie współpracy z instytucjami pamięci narodowej),
który jest jedną z imprez  w ramach CC-Summit w Warszawie.

http://t.co/3FGr8w5

Czy ktoś by był w stanie wziąć w tym udział? Dobrze, żeby to był ktoś
kto mówi po angielsku i ma pojęcie o temacie :-) Wprawdzie to
spotkanie nie dotyczy ściśle Wikimediów, ale będzie tam trochę ludzi
związanych ze współpracą z GLAMami z Wikimedia Foundation i okolic.

W samym CC-summit:

http://wiki.creativecommons.org/Global_Summit_2011

jakby ktoś chciał wziąć udział - to też myślę, że jakieś wsparcie ze
strony Stow. by się mogło znaleźć.

Wejście na obie imprezy jest zdaje się bezpłatne - na pewno jest
bezpłatne na pierwszą - na drugą to nie mogę się nigdzie doszukać
informacji o kosztach, ale chyba też. Także pozostaje ew. kwestia
noclegu, podróży i wyżywienia, jakby to miał być ktoś spoza Warszawy.

Pozdr.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/