[Wikipl-l] Włoska Wikipedia nas wyprzedziła

Przykuta przykuta w o2.pl
Sob, 3 Kwi 2010, 20:10:25 UTC

> tego aż tak wiele. Ponadto dorzucenie 100 tysięcy (losowa liczba) haseł na
> początku Wikipedii było dodawaniem 50%, teraz 14% - pik na wykresie nie
> będzie wyglądał aż tak *wulgarnie* :)
>
> LL

Tu znowu zyskamy:

http://stats.wikimedia.org/PL/TablesArticlesGt500Bytes.htm

bo nasze boty (w odróżnieniu od tych z en) porządne są

tu nieco stracimy:

http://stats.wikimedia.org/PL/TablesArticlesGt1500Bytes.htm

Jak zrobimy dobre stuby (>2kb) to też zyskamy ;)

Ale nie o wielkość tu chodzi - tylko o kompletność.

przykuta

P.S. Jak ktoś ma ochotę i czas, to niech sprawdzi ile pl wiosek zostało na poziomie z 2005/2006... Do francuskich wiem, że przez wakacje WarXbot ładował herby, a nie raz udało mi się trafić na nieco szerszy niż botowy opis. Wiki naprawdę działa.