[Wikipl-l] Niewolne grafiki

Dorozynski Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Śro, 10 Cze 2009, 12:55:33 UTC

/
| Trochę mnie dziwi ta wypowiedź akurat w kontekście logotypów, bo poza
| nielicznymi przypadkami (z których dwa wymieniłeś) nie są to jakieś
| wybitnie encyklopedyczne elementy i to raczej firmom zależy na ich
| promowaniu, nie nam.

A tu się nie zgodzę. Wikipedia, a zwłaszcza plwiki nie jest niczym wybitnym
(zresztą nawet określenia czegoś jako wybitne jest strasznym pw i
wikikryminałem ;-) ), a wyłącznie potocznopedią, a w niej wizerunek kazdego
logo jest jak najbardziej interesujący dla mas. Niestety, jak jednoznacznie
wykazali w tym wątku Tomasz i Daniel, masy muszą sobie radzić i korzystać z
pozostałego Internetu :-)) - w nim logo znajdą.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński