[Wikipl-l] Nowe statsy

Stan Zurek zureks w gmail.com
Wto, 2 Cze 2009, 21:27:14 UTC

> Użytkownikom, którzy twierdzą, że jest nas za dużo i nowych trzeba z buta

To niekoniecznie tak. Raczej po prostu jest mniej nowych niż takich co
odchodzą z powodu złego traktowania.

Zrobiłem taki mały jednorazowy eksperyment na własną rękę miesiąc
temu. Mianowicie przejrzałem logi nowych użytkowników (na przestrzeni
około miesiąca) i wrzuciłem swoją własną powitajkę wszystkim tym,
którzy mieli na koncie co najmniej jedną edycję. Ogółem wysłałem to do
665 osób. Kilka z tych miało loginy na innych wiki, więc ich pominąłem
jako "doświadczonych".

W bezpośredniej odpowiedzi na moją akcję odpisało mi 7 (słownie
siedem) osób, z czego jednej nie jestem pewien czy była to
bezpośrednia reakcja. Daje to ok. 1% odzewu z nowo zarejestrowanych
kont, z czego pewnie tylko 4 aktywnie edytują na dzień dzisiejszy
(więcej niż 10 edycji).

Być może powinniśmy się bardziej reklamować albo co?

Pozdrawiam

Zureks