[Wikipl-l] Co decyduje o władzy na Wikipedii?

Przykuta przykuta w o2.pl
Pią, 16 Sty 2009, 14:01:12 UTC

> Czy ja wiem, czy to ma coś wspólnego z czasami gdy w Polsce rządziła
> nieboszczka PZPR? Wszędzie na świecie dominującą strukturą społeczną
> jest struktura hierarchiczna i wszędzie na świecie ludzie są do niej
> przyzwyczajeni.

Tak, ale ja odnoszę się do kwestii "legalności" vs "znajomości", czyli nasza uświęcona tradycja :) Typy władzy Webera to "typy idealne" więc to nie jest albo albo, tylko że w naszej części Europy władzy nie kojarzy się z legalnością. Ja trochę do czego innego piję niż Rdrozd ;)

Parę miesięcy temu fundacja zauważyła skandal związany ze skopiowaniem całego artykułu z Wikipedii do jakiejś lokalnej gazety, u nas to prawie codzienność. Bardziej bliskie nam (społeczeństwu - nie i osobiście - mam już dość telefonów z różnych części uczelni, że w mojej grupie jest student będący krewnym... błe) swojskie tradycje, będące przeważnie na bakier z legalnymi procedurami.

przykuta